VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
(dále jen „VOP“)
1. Základní ustanovení:
- 1.1. Tyto VOP upravují smluvní vztahy mezi:
- Mayu masáže s.r.o.
- IČ: 02768153
- Sídlo: 1. máje 13, 664 71 Veverská Bítýška
- Adresa provozovny: Lipová 37, Veverská Bítýška
- Tel.: +420 721 912 199
- Email: mayumasaze@email.cz
- Provozní doba: dle objednávek
- dále jen „provozovatel“
- a
- Osoba (fyzická nebo právnická), která si objednává nabízené služby provozovatelem
- 1.2. Platí pro služby objednané u provozovatele a vykonané v místě provozovny provozovatele.
- 1.3. Kromě těchto VOP se smluvní vztah řídí platným Provozním řádem provozovatele, Ceníkem provozovatele, Podmínkami ochrany osobních údajů - GDPR nebo písemnou smlouvou na poskytované služby mezi provozovatelem a klientem.
2. Obchodní podmínky:
- 2.1. Poskytované služby:
- 2.1.1. Provozovatel poskytuje masérské, rekondiční a regenerační služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem (dále jen „služby“ nebo též „masáž“).
- 2.2. Objednání termínu:
- 2.2.1. Klient je povinen se na nabízené služby objednat předem telefonicky, emailem, přes sociální sítě (Facebook, Instagram) či osobně v provozovně.
- 2.2.2. Dohodnutý termín masáže je považován za závaznou objednávku poté, co klient uhradí plnou cenu masáže uvedenou v ceníku. Zároveň tímto vyjadřuje souhlas s těmito VOP.
- 2.2.3. Klient se na masáže dostaví max. 10 minut před domluveným termínem, ale nejpozději do max. 15 minut po domluveném termínu.
- 2.3. Zrušení termínu/přeobjednání termínu:
- 2.3.1. V případě, že se klient nemůže dostavit na dohodnutý termín je povinen tuto skutečnost sdělit provozovateli nejpozději 24 hodin před dohodnutým termínem. Poté se klient a provozovatel dohodnou na přeobjednání termínu či vracení prostředků, jakými byla masáž uhrazena. Vracení probíhá buď převodem na účet klienta nebo osobně na prodejně.
- 2.3.2. V případě, že klient nahlásí tuto skutečnost mezi 24 až 12 hodinami před domluveným termínem masáže, propadá mu polovina času dohodnuté masáže.
- 2.3.3. V případě, že tuto skutečnost klient nahlásí 12 a méně hodin před dohodnutým termínem, bude to považováno jako absence klienta. V takovém případě klientovi propadá celá částka uhrazené masáže. Pokud je klient držitelem dárkového poukazu, tento poukaz propadá bez další možné náhrady.
- 2.4. Předčasný příchod:
- 2.4.1. Klient je povinen se na objednaný termín dostavit max. 10 minut před domluveným termínem. Pokud se dostaví dříve, je povinen počkat v místnostech k tomu určených a nemá právo se domáhat dřívějšího termínu.
- 2.5. Pozdní příchod:
- 2.5.1. Pokud se klient dostaví do 15 minut po domluveném termínu, bude služba provedena ve zkráceném rozsahu za původní domluvenou cenu. Pozdější příchod bude považován za absenci klienta.
- 2.6. Absence klienta:
- 2.6.1. V případě, že se klient na objednaný termín nedostaví, anebo se dostaví s více jak 15 minutovým zpožděním, masáž propadá bez nároku na přeložení či vrácení peněz/papírových poukázek.
- 2.6.2. Pokud se klient opakovaně – min. 3x – nedostaví na domluvený termín, vyhrazuje si provozovatel právo odmítnout další objednávky termínů klienta.
- 2.7. Platba za poskytnuté služby:
- 2.7.1. Platba za domluvené služby proběhne co nejdříve po objednání nejpozději však do 48 hodin od objednání služeb dle ceníku provozovatele.
- 2.7.2. V případě neuhrazení masáže do 48 hodin od objednání je rezervace neplatná.
- 2.7.3. Platba za služby bude provedena v hotovosti, pomocí QR kódu, platební kartou, benefitní kartou či benefitními poukázkami.
- 2.8. Odmítnutí poskytnutí objednané služby:
- 2.8.1. Provedení objednaných služeb může být provozovatelem odmítnuto bez nároku klienta na vracení prostředků vynaložených na uhrazení masáže z následujících důvodů:
- 2.8.1.1. Klient se dostaví se zjevnými příznaky infekčního onemocnění.
- 2.8.1.2. Klient se dostaví v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek.
- 2.8.1.3. Klient se dostaví v nevyhovujícím hygienickém stavu.
- 2.8.1.4. Klient se během výkonu služeb projevuje nepřístojným způsobem.
- 2.8.1.5. Klient se dostaví se zdravotními problémy medicínského charakteru (např. akutní zánětlivá, dermatologická, onkologická, horečnatá onemocnění, těhotné - 1.trimestr, osoby léčené Warfarinem, osoby s kardiostimulátorem aj.).
- 2.9. Předčasné ukončení poskytovaných služeb:
- 2.9.1. Objednané služby mohou být předčasně ukončeny bez nároku klienta na vracení prostředků vynaložených na uhrazení masáže z následujících důvodů:
- 2.9.1.1. Během poskytování služeb se u klienta objeví zjevné příznaky infekčního onemocnění.
- 2.9.1.2. Během poskytování služeb se u klienta objeví zjevné příznaky podnapilosti nebo vlivem návykových látek.
- 2.9.1.3. Během poskytování služeb se u klienta objeví zjevné příznaky zdravotních problémů.
- 2.9.1.4. Klient se během výkonu služeb projevuje nepřístojným způsobem.
- 2.10. Cennosti klienta:
- 2.10.1. Provozovatel nenese odpovědnost za osobní věci a cennosti klienta. Provozovna je vybavena čekárnou, která ale není hlídána. Klient je povinen si cenné věci vzít s sebou do provozovny a provozovatel není odpovědný za jejich ztrátu.
- 2.11. Odchod klienta:
- 2.11.1. Klient je povinen opustit provozovnu do 15 minut od provedení objednaných služeb.
- 2.12. Doprovod:
- 2.12.1. Klient starší 18 let se dostaví na poskytované služby sám. Prostory provozovny nejsou přizpůsobeny pro vstup pro tělesně postižené osoby na invalidním vozíku, pro vstup a uskladnění kočárků a cyklistických kol. V prostorách není zajištěno hlídání dětí. Do provozovny není dovoleno chodit se zvířaty vyjma asistenčního psa doprovázejícího klienta.
- 2.13. Poskytování služeb u osob do 18 let:
- 2.13.1. Dětem a mladistvým do 18 let bude poskytnuta objednaná služba pouze, pokud se dostaví v doprovodu jednoho ze zákonných zástupců.
- 2.14. Ceník služeb:
- 2.14.1. Aktuální ceník služeb je k nahlédnutí v provozovně a na internetových stránkách. Klient bude o ceně objednané služby informován při objednání termínu.
- 2.15. Dárkové poukázky:
- 2.15.1. Provozovatel poskytuje klientovi možnost zakoupit dárkové poukazy. Tyto dárkové poukazy jsou určeny pouze na objednání služeb, které poskytuje provozovatel v místě provozovny. Cena za poukazy je určena podle vybraného typu a délky služby dle ceníku provozovatele.
- 2.16. Způsob nákupu dárkového poukazu:
- 2.16.1. Dárkový poukaz lze zakoupit osobně přímo v provozovně nebo elektronicky přes email, telefon či sociální sítě provozovatele.
- 2.16.2. Cena za dárkový poukaz je splatná v hotovosti, pomocí QR kódu, bankovním převodem, platební kartou či benefitními poukázkami.
- 2.17. Délka platnosti dárkového poukazu:
- 2.17.1. Dárkový poukaz je platný 6 měsíců od jeho nákupu nebo datu na něm uvedeném.
- 2.17.2. Po skončení platnosti dárkový poukaz propadá bez náhrady.
- 2.18. Čerpání dárkového poukazu:
- 2.18.1. Držitel dárkového poukazu by se měl na služby objednat v dostatečném předstihu před koncem platnosti dárkového poukazu. Držitel dárkového poukazu nemá nárok na přednostní termín před již objednanými klienty. V případě, že se držitel dárkového poukazu objedná těsně před koncem platnosti dárkového poukazu, provozovatel nemůže zaručit volný termín do konce platnosti dárkového poukazu a tímto dárkový poukaz propadá.
- 2.18.2. Držitel se pro objednání, přeobjednání apod. řídí pravidly uvedenými výše.
- 2.19. Obecné informace k dárkovému poukazu:
- 2.19.1. Dárkový poukaz nelze směnit za hotovost a nelze jej tedy vrátit.
- 2.19.2. Zakoupením dárkového poukazu kupující potvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito VOP. Kupující je povinen na tyto VOP upozornit osobu, které je poukaz darován. Darovaná osoba přijetím poukazu potvrzuje, že se bude řídit těmito VOP.
- 2.19.3. Dárkový poukaz je přenositelný a lze jej tedy předat jiné osobě.
- 2.19.4. Manipulace, kopírování či jiná úprava dárkového poukazu se považuje za jeho znehodnocení a držiteli tímto odpadá právo na využití služeb.
- 2.20. Informovaný souhlas klienta:
- 2.20.1. Klient je před první návštěvou informován o indikacích, kontraindikacích, zdravotních rizicích a způsobu provedení konkrétních služeb. Pokud klient trpí některým onemocněním, které jsou uvedeny v kontraindikacích, je povinen o tom provozovatele informovat. Pokud během doby, kdy klient dochází na služby poskytované provozovatelem, dojde ke změně zdravotního stavu klienta, je klient povinen toto provozovateli sdělit. Klient si za svůj zdravotní stav nese plnou odpovědnost sám.
- 2.20.2. V případě, že klient souhlasí a podstoupí poskytovanou službu, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 6.8. 2024.